Jak biegać, aby nie nabawić się kontuzji?
28 kwi 2016 - Sport
8 października 2024 11:58
Jakie wyniki zobaczysz, jeśli wpiszesz swoje imię i nazwisko w wyszukiwarce internetowej? Warto to sprawdzić, zwłaszcza jeśli jest to coś, czego nigdy nie robiłeś. Naturalną rzeczą dla przedsiębiorców jest robienie researchu w sieci przed rozpoczęciem współpracy z klientami. To zachowanie jest dodatkowo wzmocnione przez łatwość dostępu do informacji. Ten artykuł pokaże Ci jak budować swoją markę jako księgowy i jakie masz możliwości zarządzania tym, co widzi Twój klient, gdy Cię szuka.
Nie ma znaczenia, czy aktywnie szukasz klientów dla swojej firmy księgowej, sensowne jest, abyś dbał o swoją markę online. Dobrze jest mieć wpływ na informacje o sobie, które znajdują się w sieci. Możesz stworzyć swój własny profil w największej w Polsce Bazie Księgowych, którą właśnie budujemy. Twój profil będzie wyżej pozycjonowany w wyszukiwarce, a Ty będziesz otrzymywał więcej zapytań od potencjalnych klientów, jeśli będziesz miał unikalne treści. Twój profil zadecyduje o tym, którzy przedsiębiorcy wybiorą Ciebie jako swojego księgowego.
Dobrym pomysłem jest rozpoczęcie od napisania opisu o sobie. Pozwoli to przedsiębiorcy zapoznać się z jego przyszłym księgowym. Pomoże Ci to zrobić pierwsze wrażenie. W opisie możesz zawrzeć informacje o swojej pracy, doświadczeniu, a także zainteresowaniach. Na pozycję Twojego profilu w wynikach wyszukiwarki wpływa treść opisu. Ważne jest, aby treść była unikalna i nie znajdowała się w innych miejscach w Internecie.
Więcej na temat księgowości przeczytasz na https://ferbuy.pl/
Warto dodać zdjęcie do swojego profilu. Pomaga ono zrobić pierwsze wrażenie i przyciąga uwagę. Przedsiębiorcy są bardziej skłonni do nawiązania pierwszego kontaktu, jeśli wiedzą, z kim będą rozmawiać. Wynika to z faktu, że przedsiębiorcom łatwiej jest nawiązać współpracę z kimś, kogo imię i nazwisko znamy i możemy zobaczyć zdjęcie, niż kontaktować się z nieznanym biurem poprzez zbiorczego maila "kontakt@biuro.pl".
W jakich godzinach jesteście Państwo najbardziej dostępni, aby odpowiadać na pytania przedsiębiorców? Może się to wydawać oczywiste, ale nie jest. Przekonaliśmy się, że warto podać te szczegóły przed rozpoczęciem współpracy. Dzięki temu np. przedsiębiorca, który woli rozmawiać ze swoją księgową w godzinach wieczornych, aby w ciągu dnia mógł zająć się swoim biznesem, będzie mógł znaleźć księgową, która jest otwarta również na tego typu pracę.
Każdy księgowy ma swoją specjalizację i chętnie pomaga przedsiębiorcom w tych branżach. Przedsiębiorcy wolą współpracować z księgowym, który ma wcześniejsze doświadczenie w rozliczaniu podobnych biznesów. Twoja specjalizacja zadecyduje o tym, którzy przedsiębiorcy wybiorą Cię na swojego księgowego.
Twoi klienci i Ty możesz łatwo udostępniać swój profil w Bazie Księgowych, np. w mediach społecznościowych. Dzięki temu klienci mogą polecać Twoje usługi księgowe swoim znajomym. Każdy profil posiada swój własny adres internetowy. Możesz go wysłać mailem lub dodać do swojej strony internetowej.
Możesz ułatwić potencjalnym klientom znalezienie Ciebie poprzez posiadanie profilu w Ogólnopolskiej Bazie Księgowych.
© Copyright nixpol.pl | Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Komentarze (0)